Nåt är fel

När jag var till läkaren mådde jag för tillfället helt okej. Det fick mig att känna att jag kanske gick dit i onödan. Men igår fick jag bekräftat att jag visst gjort rätt i att gå dit. Tränade på morgonen och sen kom jag till jobbet och skulle börja packa upp varor. Kroppen värkte verkligen, speciellt ovanför knäna och som vanligt i underarmarna. Ryggen var väl inte heller överlycklig. Knakade och var stel också. Nej, igår var verkligen ingen bra dag!

Jag vet att jag börjar ha jobbat lite för många dagar i rad och att kroppen inte riktigt är med på det. Vad jag däremot inte förstår är varför det blir såhär efter hög ansträngning. Det påminner nog lite om reumatism, men av två anledningar har jag uteslutit det. Jag har inga tydliga svullnader i lederna och dessutom får jag ju remicade-behandling vilket även används som behandling för just reumatism, fast då i mindre doser. Så det känns inte som ett alternativ. Frågan är då bara, vad är det för fel på min kropp?
Allmänt | |
Upp