Läkarbesöket ...

Idag träffade jag en läkare och berättade om alla mina symptom som jag har. Läkaren lyssnade och sedan fick jag prova ha armarna i olika vinklar, varför vet jag inte. Han drog även min tumme mot handleden och det däremot kände jag igen, gissar att det var för att kolla om jag var överrörlig. Men jag sa direkt att det är jag inte, snarare tvärtom tycker jag. Min stelhet i nacke och axlar trodde läkaren i alla fall delvis beror på dålig hållning, men det andra sa han inte direkt något om.

Sedan fick jag ta några prover och vad de var för har jag ingen aning om. Vet inte om läkarbesöket gav något eller kommer göra mig mycket klokare, men jag hoppas såklart att det ska leda till något bra. Känns väl fel att säga att jag hoppas att de hittar något, men det är ju på ett sätt bättre att veta vad som är fel istället för att bara ha ospecifierad värk, stelhet, trötthet och förkylningskänsla ... Bland annat.

Bara att vänta och se vad som händer antar jag.
Allmänt | |
Upp