Tappar saker

En sak jag tänkte på igår när jag skulle packa upp varor på jobbet är att jag tappar saker ganska ofta. Och jag vet inte om det beror på att jag är allmänt klantig eller om det är något annat. Är det normalt att tappa saker hela tiden? Det gäller egentligen framför allt lätta saker, är det något tung skärper jag typ till mig och då går det rätt bra. Men jag tycker verkligen inte om varuuppackning, för jag känner mig jätteklantig då det bara flyger saker omkring mig nästan hela tiden känns det som.

Det är ju möjligt att det är så att jag bara är otänksam och klantig. Men jag kan känna ibland när jag sitter i kassan också att jag fumlar lite och har svårt att ta upp pengar för att fingrarna känns lite stela och inte riktigt vill fungera felfritt. Inte så att det inte går, det går bara inte smidigt.

Det stör mig att jag måste upplevas som otroligt klantig och fumlig när jag vill ge ett säkert och stabilt intryck gentemot kunder och medarbetare. Och det stör mig nästan ännu mer att jag inte vet om jag ska skylla på min kropp eller om jag helt enkelt är världens största klant.
Allmänt | |
Upp